Polityka jakości

Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S. A.

Nowotarskiego 9/4,

33-380 Krynica-Zdrój, Polska

Głównym obszarem działania naszej organizacji w Pionie Lecznictwa jest zapewnienie wysokiej jakości usług zdrowotnych i uzdrowiskowych, które przyczyniają się do poprawy zdrowia, samopoczucia i komfortu naszych Pacjentów.

Realizujemy to poprzez nowoczesne podejście do leczenia uzdrowiskowego oraz profesjonalizm naszego personelu.

Nadrzędnymi celami organizacji jest:

  • Stałe spełnianie najwyższych wymagań Pacjentów oraz realizowanie usług na najwyższym możliwym poziomie.
  • Zapewnianie  marki z ugruntowanym, zaufanym wizerunkiem, dbającej
    o zrównoważony rozwój, potrafiącej spełnić bardzo wysokie wymagania specjalistyczne
    i jakościowe.
  • Zapewnienie wysoko wykwalifikowanej kadry o specjalistycznych kompetencjach i z dużym doświadczeniem.

Powyższe cele będą realizowane przez:

  • Dostosowanie usługi i obsługi do specyficznych wymagań Klienta oraz wymagań prawnych
  • Badanie satysfakcji Klientów
  • Dobór najlepszych, sprawdzonych dostawców
  • Ciągłe doskonalenie kompetencji pracowników
  • Zaangażowanie wszystkich pracowników w proces ciągłego doskonalenia przez wdrożenie
    i utrzymanie SZJ zgodnie z ISO 9001:2015.

Cele będą poddawane corocznemu przeglądowi, aby upewnić się, że nadal są zgodne z ogólną strategią Organizacji i Systemem Zarządzania Jakością.

plik pdf